Wednesday, 9 May 2012

MAAFKAN SAYA!!!!

KEPADA YANG BERKENAAN...

SAYA SELAKU KETUA PANDU PUTERI DAERAH KLANG... HAHAHAH..

INGIN MEMOHON MAAF KEPADA YANG BERKENAAN... ATAS SEGALA PERISTIWA YANG BERLAKU PADA MINGGU INI... BANYAK 'UNEXPECTED' KEJADIAN... BERHARAP... ANDA... TIDAK MENYALAH TAFSIRKAN TENTANG NIAT SEBENAR SAYA...

SAYA TIDAK SENGAJA MEMBIARKAN AWAK MENUNGGU BERJAM-JAM DI KTM SEMATA UNTUK JUMPE SAYA..... PADA MASA YANG SAMA, SAYA TAK JAWAB PANGGILAN AWAK.... FUHHHHHHH.. GILER SERBA SALAH... SAMPAI AWAK BERHUJAN, DATANG DARI JAUH (CHERAS).... DAN PULANG DENGAN TANGAN KOSONG / TAK BERKESEMPATAN JUMPE SAYA PON...

SAYA DENGAR CITE AWAK DEMAM.. MUNGKIN SEBAB HUJAN, THEN, AWAK NAIK TRAIN, KENE AIR-COND LAK.... SAYA RASE..... SAYA KENE BUAT SESUATU UNTUK MENEBUS SILAP SAYA...

 TAPI.. PE YANG PATOT SAYA BUAT??????
A) BAGI COKLAT
B) BAGI BUNGA
C) BAGI GADJET 
D) BAGI KASIH SAYANG (JIMAT CIKIT)
E) BAGI KEK
F) DAN LAIN-LAIN (BELOM PIKIR LAGI)

HARAP-HARAP................. BELIAU TENGOK POST NIE.......



P/S....= SEMOGA AWAK CEPAT-CEPAT SEMBUH.. T LEY BAGI SURPRISE PRESENT.... CAKK!!! BA...... TERKEJOT X.... OHHHOHOOHOHO



video

MUNGKIN AWAK NAK BUAT SURPRISE KOT, TAPI SAYA TAK SALAHKAN AWAK.. SEBAB.... SAYA RASA.... SAYA YANG SALAH.. SEBAB TAK ANGKAT PANGGILAN TUH......
SURPRISE AWAK MENJADI.... SEBAB.. SAYA BETOL-BETOL TERKEJOOOOOOOT... HUHUHHHHUUHU.........

No comments:

Post a Comment