Tuesday, 11 September 2012

TERIMA KASIH.... YA ALLAH

ALLAH TELAH MEMBERI KU PELUANG UNTUK MEMBETULKAN KAN CARA HIDUP KU...

ALLAH TELAH MEMBERI AKU PELUANG UNTUK MENGUBAH HALUAN HIDUP KU...

ALLAH TELAH MENGUNIAKAN AKU IBU BAPA KAKAK SERTA AHLI KELUARGA YANG LAIN  YANG TERLALU MENCINTAIKU, PRIHATIN, MENYAYANGI KU...

ALLAH TELAH MENGURNIAKAN AKU KAWAN-KAWAN YANG SUNGGUH BAIK DAN TERLALU ISTIMEWA...

ALLAH MENEMUKAN AKU RAKAN SEKERJA YANG MEMAHAMI KU, DAN AKU ANGGAP SEPERTI AHLI KELUARGA KU SENDIRI...

ALLAH TELAH MENGURNIAKAN AKU AYAH-AYAH ANGKAT YANG MEMAHAMI KU DAN MEMBANTU AKU... MENEMUKAN AKU JALAN PENYELESAIAN DIKALA AKU BUNTU...

ALLAH TELAH MEMBUKA MATAKU... BAHAWA CINTA DARI DIRI NYA ADALAH YANG TERLALU ISTIMEWA.. WALAU SUDAH TERLAMBAT KUSEDAR TENTANG CINTA ITU...

ALLAH TELAH MENYEDARKAN AKU.. BAHAWA DIA LAH YANG ALLAH TEMUKAN UNTUK AKU.. NAMUN, SELEPAS 6 TAHUN BARU KUSEDARI...

ALLAH JUGA TELAH MEMBUKA MATA KU... BAHAWA... SAHABAT MERUPAKAN MANUSIA TERBAIK SELAIN KELUARGA.... MEREKA MASIH BERSAMA KU... MASIH BERSAMA KU...

TERIMA KASIH YA ALLAH... TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA... ADA HIKMAH DISEBALIK PE YANG TERJADI...

No comments:

Post a Comment